اخبار موبایل گیم

اطلاعات موجود از فصل هفتم Call of Duty Mobile؛ تاریخ عرضه، سلاح‌های جدید و حالت زامبی

کال آف دیوتی

فااطلاعات موجود از فصل هفتم Call of Duty Mobile؛ تاریخ عرضه، سلاح‌های جدید و حالت زامبی

در این مقاله، علاوه بر بررسی تاریخ عرضه‌ی احتمالی، به کلیۀ جزئیاتی که راجع به به‌روزرسانی جدید Call of Duty Mobile می‌دانیم خواهیم پرداخت.

فصل ششم Call of Duty: Mobile، که To the Skies نامیده شده بود، محتوای زیادی را به این بازی اضافه کرد. نقشه‌ی Favela از نسخه‌ی Modern Warfare و اسلحه‌هایی از قبیل KSP 45 از نسخه‌ی Cold War، برخی از موارد جدید افزوده شده به بازی بودند. حالا بازیکنان منتظر دریافت محتویات جدید، همزمان با انتشار فصل بعد هستند.

 

تاریخ عرضه‌ی فصل هفتم Call of Duty Mobile

با این‌که توسعه‌دهنده‌ی بازی تاکنون به طور رسمی راجع به تاریخ عرضه‌ی فصل هفتم سخنی به میان نیاورده است، اما به نظر می‌رسد که به محض اتمام تایمر Battle Pass از فصل ششم در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۲، شاهد انتشار فصل هفتم باشیم. معمولا فصول جدید، همزمان با پایان Battle Pass فصل قبلی عرضه می‌شوند‌؛ با این حال ممکن است سازندگان، بنا به وقوع برخی مشکلات، تاریخ عرضه‌ی فصل بعدی را به تعویق بیندازند. به محض اعلام تاریخ انتشار دقیق CoD Mobile، این موضوع را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

بخش زامبی همزمان با انتشار فصل جدید بازخواهد گشت

سرور آزمایشی اخیر، به ما نشان داد که چه موارد جدیدی را احتمالا در فصل جدید CoD Mobile خواهیم دید. حالت کلاسیک زامبی، یکی از بخش‌های مورد انتظار است که به فصل هفتم افزوده خواهد شد. این در حالیست که نقشه‌ی کلاسیک مربوط به این بخش که به نام Shi No Numa یاد می‌شود نیز در این فصل وجود دارد. لازم به ذکر است که سرور آزمایشی اخیر، نمایان‌گر وجود فروشگاه Undead Siege در نقشه بود. با توجه به حذف برخی امکانات از بازی در مارس ۲۰۲۰، برای نمایش نکات جدید افزوده شده به CoD Mobile باید صبر کنیم. باید یادآور شد که موجودیت بخش زامبی در سرور آزمایشی، وجود آن را در زمان عرضه تضمین نمی‌کند و ممکن است این بخش برای انتشار در به‌روزرسانی فصل هشتم در نظر گرفته شده باشد.

Call of Duty Mobile

سلاح‌ها و تجهیزات جدید افزوده شده به فصل هفتم

فصول جدید، معمولا سلاح‌های جدیدی را برای استفاده‌ی بازیکنان در نبردها به بازی اضافه می‌کنند. سلاح Switchblade X9 SMG از نسخه‌ی Black Ops، یکی از موارد جدیدی است که در سرور آزمایشی بازی مشاهده شد. این اسلحه، علاوه بر دارا بودن طراحی منحصر به فرد، قادر است با سرعت و شدت زیاد، دشمن را هدف خود قرار دهد. قابلیت تا کردن این سلاح در کنار طراحی فشرده‌ی آن، باعث شده است که به آن لقب Suitcase Weapon یا سلاح چمدانی داده شود. این در حالیست که فصل هفتم، تجهیزات جدیدی را نیز به Call of Duty: Mobile علاوه خواهد نمود؛ چرا که C4 در سرور آزمایشی این بازی در چین مشاهده شده است.

 

قابلیت Claw Operator در CoD Mobile

قابلیت Claw Operator از نسخه‌ی Infinite War که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، در سرور آزمایشی اخیر وجود داشت‌. ممکن است که توسعه‌دهنده‌ همزمان با انتشار فصل هفتم، این قابلیت جدید را نیز به بازی اضافه کنند‌. طبق توضیحات ارائه شده، استفاده از قابلیت Claw Operator توانایی شلیک سریع با پخش صدای افتادن پوکه‌های گلوله بر زمین را به سلاح شما می‌افزاید. این در حالی است که میزان آسیب‌رسانی اسلحه‌ی شما بعد از استفاده از این قابلیت، افزایش خواهد یافت.

قابلیت Spycraft Perk در بازی Call of Duty Mobile

در سرور آزمایشی اخیر، ویژگی Spycraft Perk از نسخه‌ی Black Ops، در بازی Call of Duty: Mobile مشاهده شد. این ویژگی‌ به شما اجازه می‌دهد تا در حین نبرد، کنترل سلاح‌ دشمنان را بر عهده گرفته و از آن بر علیه رقبایتان استفاده نمایید. بازیکنانی که از این قابلیت استفاده می‌کنند، می‌توانند جلوی هک شدن خود توسط بازیکنان دیگر را بگیرند. با این حال وجود قابلیت Spycraft Perk در فصل هفتم تاکنون قطعی نشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *